Pourings

Social mediastrategi
Contentplan och produktion
Community management
Logotyp

Öl från oberoende bryggerier med fokus på ekologisk och vegansk produktion.

Bakgrund​

Helt nya på marknaden ville Pourings bygga sitt varumärke underifrån genom att skapa intresse för produkterna hos konsumenter för att driva in nya återförsäljare, inklusive Systembolaget.

Uppdrag

Framtagande av en sociala medier-strategi och produktion av content för Instagram under en uppstartsfas, samt en ny mer passande logotyp för webb och sociala medier.

Resultat

Organiska inlägg och reels under en begränsad kampanjperiod som dubblade antalet kvalitativa följare och skapade ett stort engagemang.

Månatliga fältanteckningar i inkorgen

Välkommen in i värmen

Den här rutan känner du igen va? Du vet vad den innebär. Det är din e-postadress vi vill åt. Men vi kommer vårda den ömt som en liten hundvalp och vi kommer inte klampa omkring efter dig på the internet med tröttsamma budskap.

Som belöning får du ovärderliga tips och kunskap till oskattbart värde, rakt ner i inkorgen. En gång i månaden, varken mer eller mindre. Deal?

Tigerton har blivit Tundran

Tillsammans med våra vänner på DNA Agency går vi samman för en ny gemensam expedition. Följ med på resan! 🚀🎉